dimecres, 23 de març del 2011

Si en sabés, no hauria de manllevar paraules a Rilke per a dir-t'ho.

APAGA AQUESTS ULLS MEUS...

Apaga aquests ulls meus: no deixaré de veure't,
si em tapes les orelles podré igualment sentir-te,
i podré sense peus anar vers tu
i sense boca podré encara conjurar-te.
Lleva'm els braços i t'agafaré
amb el meu cor com si fos una mà;
para'm el cor, bategarà el cervell;
i si al meu cervell tu cales foc,
llavors et portaré en la meva sang.
                                              Rainer M.Rilke

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Serà possible que entengui més a Rilke que a tu?

Tu creus que val la pena estimar fins aquest extrem? És una pregunta que et deixo, no dono cap resposta, almenys per ara.

novesflors ha dit...

Quin amor tan intens! (Em fa una mica de por...)