dijous, 7 de juny de 2018

L'estenem?


Encara no en sé, de cosir. I potser ni tan sols fa falta que n'aprengui. Perquè d'allò que en vaig fer quan te n'anares no se'n pot dir cosir; l'agulla s'espatllava cada vegada que intentava cloure la ferida. De vegades, no és necessari posar-hi remei, el temps teixeix aquesta carn aspra i freda, quasi incomestible, que ens queda quan pensam que no ens queda res. I de vegades, només cal estendre la tristesa al sol i al vent i que la casualitat o el destí en facin la resta.

Mai no serem criades, perquè mai no tendrem senyor.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Roba Estesa és un dels nous grups estrella de casa. Les vam descobrir fa poc, però des de llavors no para de sonar. Si t'ajuden a passar millor els mals tràngols, encara millor.

novesflors ha dit...

M'encanta com ho expliques, amb aquesta sensibilitat teua...

Haiden Hays ha dit...

Me diagnosticaron VIH hace unos 5 años y he vivido tomando ARV y pensé en tener medicina herbal para curar esta enfermedad por completo. No podría soportar los vómitos y mi lengua se pondría blanca debido a estas enfermedades llamadas VIH/SIDA. Aprendí a vivir con eso, pero definitivamente oré y me impusieron las manos. Mis amigos en el trabajo sabían sobre mi estado de VIH, así que en un día fiel, mi amiga Hannah me habló sobre este gran hombre llamado Dr. Itua. Del oeste de África porque mi La amiga Hannah también es de África occidental, vino a obtener un título aquí en Carolina del Sur, acepté el desafío y me comuniqué con el Dr. Itua Herbal Center... drituaherbalcenter@gmail.com también chatea en HerbStore https://drituaherbalcenter.com/shop/.
Luego me entregó su medicamento a base de hierbas que estaba etiquetado como Cura de medicina a base de hierbas del Dr. Itua para el VIH / SIDA, lo tomé como me indicó. Después de dos semanas fui a la prueba y me dieron Negativo. Sigo escribiendo en todos los blogs relacionados con las siguientes enfermedades, como el VIH/SIDA, el virus del herpes, la culebrilla, la hepatitis B/C, el cáncer, la enfermedad de Alzheimer, el VPH, la infertilidad masculina y femenina, el melanoma, el mesotelioma, la diabetes y el mieloma múltiple. , enfermedad de Parkinson, tumores neuroendocrinos, herpes, vih/sida, linfoma no hodgkin, diarrea crónica, EPOC, hechizo de amor, hepatitis, porque cura este tipo de enfermedades.